Poreska uprava podseća prodavce - obveznike PDV-a, koji su i obveznici fiskalizacije, da su u skladu sa zakonom koji je stupio na snagu 1. januara u obavezi da evidenciju o prometu vode isključivo u elektronskom obliku.
Reč je o evidenciji o prometu dobara, kako je navedeno, za putnike bez prebivališta i boravišta u Srbiji, koji dobra otprema u inostranstvo u ličnom prtljagu, za nekomercijalne svrhe na obrascu EZPPPDV - Evidencija zahteva putnika za povraćaj PDV.
Iskazivanje podataka u navedenom obrascu vrši se na način propisan Korisničkim uspustvom, u okviru korisničke aplikacije za fiskalizaciju na portalu Poreske uprave ePorezi.
Rok za iskazivanje podataka u Obrascu EZPPPDV je sedam dana od isteka poreskog perioda u kojem je primljen overeni original zahteva putnika za povraćaj PDV.
Prvi rok za obveznike kojima je poreski period za koji se obračunava i plaća PDV kalendarski mesec je 7. februar, a za obveznike kojima je poreski period za koji se obračunava i plaća PDV kalendarsko tromesečje - 8. april, imajući u vidu da je 7. april neradni dan.
Poreska uprava će podatke iskazane u Obrascu EZPPPDV preuzeti nakon isteka navedenog roka, dodaje se u saopštenju.
Iz Poreske uprave naglašavaju da prodavac - obveznik PDV, koji nije obveznik fiskalizacije, evidenciju na Obrascu EZPPPDV može voditi i u papirnom obliku.
Za dodatne informacije u vezi sa navedenim, poreski obveznici mogu se obratiti Kontakt centru Poreske uprave putem telefona 0700-700-007 i 011/6969-069, svakog radnog dana od 8.00 do 18.00 časova i neposredno, zaposlenima na Jedinstvenom poreskom mestu ''Vaš poreznik'' u filijalama Poreske uprave, od 07:30 do 15:30 časova.